PEMBORONG & PEMBEKAL MINYAK WANGI, PRODUK WANGI-WANGIAN DAN BOTOL-BOTOL MINYAK WANGI.

PEMBEKAL PRODUK PATI MINYAK WANGI ANTARABANGSA, SABUN GLYCERIN DAN AKSESORI PERNIAGAAN MINYAK WANGI DLL.
"Sesiapa yang dipelawa wangian janganlah dia menolaknya" (Hadis Riwayat Muslim). Sila kunjungi kami untuk pembelian dan tempahan, Atau untuk Ingin Menjadi Rakan Niaga (franchise konsep), sila hubungi Tel/hp (+6)013-7489067 WhatsApp/mesej. Kunjungi SHOW ROOM kami (PETA CLIK SINI) di 4904 Jalan Merbau 13 Bandar Putra, Kulai 81000, Johor.

Perkhidmatan POS J&T, SKYNET/POS MALAYSIA disediakan.

Monday, March 30, 2020

Pakej Berniaga untuk menjadi usahawan.

Pakej ini disediakan untuk menyediakan PELUANG PERNIAGAAN kepada anda yang ingin berniaga secara bersungguh-sungguh produk wangi-wangian.
Pati Minyak wangi adalah asas untuk perniagaan ini.

 1) Pakej Runner (Modal RM200 ~ 800)

2) PAKEJ BERNIAGA SIMPLE (Modal RM 1,000 ~ 5,000)


3) Pakej Super Jenama Syarikat Sendiri (Modal RM 3,888.00)

Beserta Rack Kaca dan botol-botol roll on untuk berniaga dari RM3,888. 24 jenis pati minyak wangi, Minyak Spray EDP 4 jenis, Botol-botol roll on dan botol Spray, Free Step cermin (sementara stok masih ada).

Kepada yang berminat, sila hubungi kami. Jadilah sebahagian daripada rakan niaga kami kerana perniagaan ini memberikan keuntungan di antara 400% sehingga melebihi 1,000%.

Misi kami ialah menyediakan peluang perniagaan kepada orang yang berminat bagi meningkatkan taraf hidup dan melahirkan masyarakat yang minat berniaga serta boleh diwarisi.
Sasaran kami ialah 1 Pasaraya/pasar malam/pasar tani/ terdapat sekurang-kurangnya 1 wakil jualan pati minyak wangi. Anda yang telah mengambil pakej berniaga ini, dan sangat digalakkan mengedarkan pakej prepack kepada peniaga-peniaga kecil/runner di sekeliling anda.

Jika berminat, boleh kunjungi Show Room kami dan hubungi kami segera.

Aspirasi Berjaya

Popular Posts