PEMBORONG & PEMBEKAL MINYAK WANGI, PRODUK WANGI-WANGIAN DAN BOTOL-BOTOL MINYAK WANGI.

PEMBEKAL PRODUK PATI MINYAK WANGI ANTARABANGSA, SABUN GLYCERIN DAN AKSESORI PERNIAGAAN MINYAK WANGI DLL.
"Sesiapa yang dipelawa wangian janganlah dia menolaknya" (Hadis Riwayat Muslim). Sila kunjungi kami untuk pembelian dan tempahan, Atau untuk Ingin Menjadi Rakan Niaga (franchise konsep), sila hubungi Tel/hp (+6)013-7489067 WhatsApp/mesej. Kunjungi SHOW ROOM kami (PETA CLIK SINI) di 4904 Jalan Merbau 13 Bandar Putra, Kulai 81000, Johor.

Perkhidmatan POS J&T, SKYNET/POS MALAYSIA disediakan.

Monday, February 27, 2012

Teknik Berniaga di Tapak Expo 6'x6'- Susunan Meja

Untuk memperkembangkan perniagaan minyak wangi anda, salah satu cara yang boleh anda buat ialah mengadakan promosi di tapak-tapak ekspo.









Tujuan Promosi di tapak expo ialah:
1. Anda dapat mempromosikan jenama syarikat minyak wangi anda. Sebagai contohnya : Maryam Perfume. 'Maryam Perfume' hanyalah jenama syarikat edaran pati minyak wangi sahaja. Dengan ini jenama syarikat anda akan diperkenalkan di khalayak ramai bagi menambah sokongan dan mencari peminat-peminat minyak wangi edaran syarikat anda.







2. Anda berpeluang untuk bersemuka dengan golongan-golongan yang berminat untuk memasarkan produk ada. Dengan cara ini, mudah untuk anda menjawab dan memberi penerangan konsep jualan serta keuntungan yang bakal mereka dapat.

Teknik susunan.
1. Anda mesti memastikan susunan meja dapat memuaskan hati anda seperti:
1-1. Dapat mempamerkan barang-barang yang ingin anda pamerkan.
1-2. Anda dan staff anda senang bergerak untuk memgambil sebarang benda yang telah dipamerkan.
2. Pelanggan anda juga berpeluang bergerak untuk merasai bau minyak wangi.
3. Teknik susuan yang ditunjukkan di dalam gambar di atas ialah susunan di dalam ruang yang kecil bersaiz 6 kaki x 6 kaki.
4. Terdapat 2 meja. 1Meja di hadapan menempatkan 2step rak kayu bercermin. Dan 1meja di bahagian belakang menempatkan 1 step rak kayu cermin yang bersandar di dinding.
5. Dengan 3 step ini, terdapat 150jenis pati minyak wangi di dalam botol display kaca dapat disusun. Disamping itu juga botol-botol minyak wangi dapat disusun dan dipamerkan kepada para pelanggan.
6. Pelanggan masih boleh bergerak di bahagian dalam yang menempat 100jenis minyak wangi. Mereka boleh merasai bau di ruang dalam.
7. Di dalam layout ini, anda boleh melayan 3 pelanggan berasingan di 3 tempat iaitu luar kiri, luar kanan dan bahagian dalam.
Walau apapun susunan yang anda buat, ianya adalah tiada kesalahan. Disini diterangkan teknik susunan agar dapat kami kongsikan tujuan susunan seperti ini di buat.
Oleh: Your Perfume Store - Aspirasi Berjaya
Di sini, ingin kami berkongsi sedikit tips supaya anda boleh memaksimakan penggunaan ruang niaga yang disediakan.

Popular Posts